Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Δώρο γάμου

Πριν λίγες μέρες μια καλή φίλη μου ζήτησε να της φτιάξω μία κάρτα για να συνοδεύει το χρηματικό ποσό, που ήθελε να δώσει ως δώρο γάμου σε ένα φιλικό της ζευγάρι.
Δε σας κρύβω πως το σκέφτηκα πολύ, ήθελα να είναι κάτι μοναδικό, κάτι που θα αντιπροσώπευε και εμένα που το δημιούργησα αλλά και το ζευγάρι που θα το λάβαινε(συγκεκριμένα τη νύφη,αφού οι γυναίκες από τη φύση μας είμαστε περισσότερο ρομαντικές).Μα ακόμη περισσότερο ήθελα να αντιπροσωπεύει την αγάπη και την από καρδιάς ευχή που ήθελε να εκφράσει η εν λόγω φίλη προς τα πρόσωπά τους.
Έτσι λοιπόν η έμπνευσή μου με οδήγησε εδώ...






Το βαζάκι που χρησιμοποίησα είναι από τη μάσκα μαλλιών μου, που μου τελείωσε πρόσφατα!!!!!!!!!!Το "έντυσα" με την αγαπημένη μου κορδέλα, τύπωσα την εικόνα και την ευχή σε αυτοκόλλητο χαρτί και ιδού!
Η ευχή που επέλεξε η φίλη μου είναι η ευχή που διαβάζει ο παππούλης στο μυστήριο του γάμου:
Σύζευξον αὐτοὺς ἐν ὁμοφροσύνῃ· στεφάνωσον αὐτοὺς εἰς σάρκα μίαν· χάρισαι αὐτοῖς καρπὸν κοιλίας, εὐτεκνίας ἀπόλαυσιν.

Να ζήσετε παιδιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου